Saturday 24 December 2016

Świąteczny Mini Album / Christmas Mini Album

Mini album na zimowo-świąteczne zdjęcia. Mój album ozdobiłam papierami Studio75 Idą Święta mały bloczek (plus kilka elementów z dużych arkuszy). Album jest wielkości ok 16cm na 16cm i ma sześć stron z kieszonkami.

Today I would like to share a Christmas mini album. To decorate my mini I used a paper pad Christmas Time by Studio75. Mini is about 16cm by 16cm and has six pocket syle pages.


Na okładce stworzyłam taką kompozycję z zimowych wycinanek, moich kwiatków oraz prawdziwych szyszek i złotych gałązek. Dodałam również brokat i białą farbę. Na okładce z przodu i z tyłu oraz wewnątrz albumu dodałam białą koronkę.

On the cover I created a cluster made of my handmade flowers, die cut brunches, real pine cones and pine cones scales. I also added white paint and glitter. There is on the front and back cover and inside the mini a cotton white trim.






Mikołaj wycięty w tagu jest z kolekcji Magiczny Czas Studio75.

Santa which I die cut is from Magic Time collection by Studio75.


Tagi, które dodałam na stronach oraz zakładki, które są na matach w kieszonkach wycięłam z arkusza papieru z zestawu papierów dużych Idą Święta.

Tags which are on the pages and tabs on photo mats I die cut from a paper which is in a large paper set Christmas Time Studio75.









Do okładek i na grzbiet albumu użyłam kart z tektury.

For album covers and a spine I used chipboard.


Serdecznie pozdrawiam.
Wesołych Świąt!
Thank you so much for stopping by!
Merry Christmas!
Joanna

13 comments:

  1. Spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt życzę
    Kaśka :)

    ReplyDelete
  2. Очень-очень красиво!!!

    ReplyDelete
  3. Piękny! Taki prezent to marzenie! :)
    Magicznych Świąt Bożego Narodzenia! :)

    ReplyDelete
  4. Piękny album, tyle szczegółów. Wesołych i pogodnych Świąt!!!

    ReplyDelete
  5. Prawdziwe cudeńko! Można się zakochać w każdej stronie!
    Miłego wypoczynku!

    ReplyDelete
  6. Cudowny albumik ! Pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny albumik! Wspaniały sposób na zachowanie w pamięci świątecznych dni :)

    ReplyDelete
  8. Prześliczny album, wszystko tak ze sobą zgrane!

    ReplyDelete
  9. perfekcyjny ... magiczny i idealny by umieścić w nim zdjęcia magi świat ...

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...