Sunday 30 October 2016

Christmas Ornaments

 Świąteczne zawieszki dwie z Szopką i jedna z Mikołajem.
Zawieszki z Szopką ozdobiłam papierem z nowej kolekcji Idą Święta Studio75.

 Christmas ornaments. Two for little sisters with Nativity and one with Santa for a little boy.
For the ornaments with Nativity I used papers from a new collection Christmas Time by Studio75.


Druga zawieszka.

Second ornament.


Zawieszkę dla chłopca ozdobiłam papierem z kolekcji Zimowy Poranek Studio75.
Poisencje zrobilam z niebieskiego papieru czerpanego 200g.

The second ornament I decorated with Winter Morning by Studio75.
I made poisenttia using blue handmade paper 200g.



Do wykonania zawieszek użyłam wykrojnik Anastasia Tag Die WPlus9. Kiedyś zrobiłam podone bombki 'klik' do tutorialu. Te bombki/zawieszki zrobiłam jednostronne i z 'szybką' z obu stron.

To create ornaments I used Anastasia Tag Die WPlus9. I made similar ornaments a while ago and posted a tutorial- clik. This ornaments are one sided and with acetate window on both sides.

Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

18 comments:

  1. Śliczne zawieszki, ładny kształt i tekturki za szybką. Lubię też robić zawieszki.

    ReplyDelete
  2. Przepiękne, nic tylko się zachwycać :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo oryginalne, niepowtarzalne i piękne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Wszystkie 3 zachwycające! Piękny kształt i okienka z cudnymi "widoczkami". A do tego każda zawieszka na swoją zawieszkę- aniołka lub Mikołaja ;)

    ReplyDelete
  5. Wszystkie zachwycają...Ślicznie ozdobione u nasady..Cudnioe skrzą się szopki:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo pomysłowe,bardzo świąteczne.Śliczne:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo pomysłowe,bardzo świąteczne.Śliczne:)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne świąteczne zawieszki :) Uwielbiam Twoje prace :)

    ReplyDelete
  9. Cudowne są Asiu :) wszystkie szczegóły idealnie dopracowane, nawet kroczący wśród cieni choinek Mikołajek :)

    ReplyDelete
  10. Pomysłowo i pięknie ozdobione te zawieszki :-)))

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...