Sunday 23 October 2016

Santa's Sleigh

Świąteczne kartki z Mikołajem.

Christmas cards with Santa's Sleigh.


Kartki zrobiłam z papierów Magiczny Czas Studio75.
Czerwoną z Magiczny Czas 

I made my cards using Magic Time paper line by Studio75
For the first one I used Magic Time 05.




Jasną zrobiłam z Magiczny Czas 01.

The second card I made using Magic Time 01.




Poisencje zrobiłam z papieru czerpanego białego 150g i wykrojnika Tattered Poinsettia i Mini Cardinal and Poinsettia TH.

To make poinsettias I used handmade paper 150g and TH dies, Tattered Poinsettia and Mini Cardinal and Poinsettia dies.

Serdecznie pozdrawiam.
Have a nice Sunday!
Joanna

10 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...