Monday 12 February 2018

Happy Easter


Today I would like to share an Easter card that I made using a beautiful frame Spellbinders S5-328 - Tallulah Frill Layering Frame Small designed by Becca Feeken.

Dzisiaj chciałabym pokazać kolejną kartkę wielkanocną. Bazę kartki wycięłam wykrojnikiem Spellbinders S5-328 - Tallulah Frill Layering Frame Small zaprojektowaną przez Becca Feeken.


On my card I added a filigree egg Spellbinders S2-053 - Filigree Egg. I also added a handmade flower. To create a flower I used a flower die from Spellbinders S4-791 - Isadora Trinkets.

Na kartkę dodałam ażurowe jajko Spellbinders S0-053 - Filigree Egg. Dodałam również kwiatek, który zrobiłam z wykrojnika kwiatkowego z zestawu Spellbinders S4-791 - Isadora Trinkets.


For my card I used spring paper collection from Magiczna Kartka.
Na kartce użyłam wiosenne papiery z Magicznej Kartki.


Thank you so much for stopping by!
Dziękuję bardzo za odwiedziny!
Joanna

10 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...